zaterdag 7 februari 2015

Beeldbank Historische Kring Laren online

In oktober vorig jaar liet ik u weten dat de Historische Kring Laren me gevraagd heeft om een beeldbank, zoals die te vinden is op www.groenegraf.nl, te maken voor de site van de Historische Kring Laren. Uiteraard ben ik altijd in voor een uitdaging, dus de beslissing was snel genomen. Dat ga ik doen!


Vandaag is het zover. Historische Kring Laren heeft haar volledig vernieuwde website gepubliceerd met daarin opgenomen de door mij gemaakt beeldbank. Als u de beeldbank van de HKL bekijkt zal u opvallen dat deze beeldbank qua functionaliteit veel overeenkomsten heeft met onze beeldbank. De opmaak is echter totaal verschillend.

De inhoud, dus de foto's met de bijbehorende informatie, is verzorgd door de HKL zelf.Er zijn inmiddels al een paar honderd oude ansichten en foto's te vinden. Klik hier om een kijkje te nemen in de nieuwe beeldbank.

Historische Kring Laren gefeliciteerd met hun nieuwe site en ik hoop dat vele bezoekers zullen genieten van hun mooie nieuwe site en de beeldbank!

Eric van der Ent

Vragen, opmerkingen of tips? Neem gerust contact op. Uiteraard kunt u groenegraf.nl ook volgen op  Facebook en Twitter