maandag 2 juni 2014

Baarnaars en Barinezen in herdruk?

Baarnaars en Barinezen
De laatste kans om het te bestellen
Eind 2012 hebben we ons boekje Baarnaars en Barinezen uitgegeven. Een enorm succes want in drie maanden tijd werden er naar liefst 700 exemplaren van verkocht. Een enorm aantal, aangezien het toch maar beperkt afzetgebied is. Nadat de volledige druk uitverkocht was kreeg ik toch nog steeds de vraag of er nog exemplaren te verkrijgen zijn. Helaas moest ik steeds nee verkopen. Een kleine oplage zou teveel in de papieren lopen om een 'normale' verkoopprijs te kunnen bieden.

Onlangs deed ik op onze facebookpagina een oproep voor iemand die heel graag het boekje wilde hebben. Ik hoopte dat één van onze volgers het boekje wel wilde verkopen. In plaats daarvan kreeg ik een tiental reacties van mensen die het boekje ook graag wilde hebben. Tijd voor een gesprek met drukkerij BakkerBaarn. Inmiddels heb ik de offerte binnen. Als ik 50 boekjes laat drukken kan ik het verkopen tegen de oorspronkelijke verkoopprijs. Dat was € 19,50.

Goed nieuws dus, maar voordat ik het boekje laat drukken wil ik minstens de helft van het aantal in voorverkoop verkocht hebben. Wilt u het boekje graag hebben? Grijp dan nu uw kans. Stuur een mailtje met uw gegevens naar groenegraf.baarn@gmail.com of bel 035-5420804. Bij voldoende bestellingen laat ik nog een keer 50 boekjes drukken.

Wilt u het ook hebben? Bestel dan snel want op = op.

Hieronder kunt u een filmpje bekijken waarin u kunt zien hoe het boekje de vorige keer bij drukkerij BakkerBaarn gedrukt is.


Eric van der Ent

Vragen, opmerkingen of tips? Neem gerust contact op. Uiteraard kunt u groenegraf.nl ook volgen op  Facebook en Twitter