zondag 9 juni 2013

The voice of Groenegraf.nl

Nee, dit is niet de nieuwe Idols op lokaal niveau, maar wel een oproep voor talent. Ik ben voornemens om voor onze website een aantal korte filmpjes te maken met anekdotes en verhalen uit oud Baarn. De verhalen zijn vergelijkbaar met wat nu in ons weblog te lezen is. Die filmpjes moeten voorzien worden van commentaar (voice-over). Helaas heb ik zelf een (groene)grafstem. Ik ben daarom op zoek naar iemand met een warme, vriendelijke, duidelijke, aangename stem, die voor mij die filmpjes wil inspreken. Het liefst een mannelijke en een vrouwelijke kandidaat.

Zoals ik al schreef worden die filmpjes op onze site gepubliceerd. Als u fimpjes voor ons inspreekt, geeft u daarmee automatisch toestemming dat wij uw stem daarvoor mogen gebruiken. Wellicht worden de filmpjes ook op DVD gepubliceerd, maar dat is allemaal nog toekomstmuziek.

Helaas moet dit allemaal op vrijwillige basis gebeuren. Er is geen budget om betaalde krachten in te huren. Dit staat allemaal niet onder tijdsdruk, u kunt het dus doen wanneer u daarvoor tijd heeft. Het enige dat u nodig hebt is een computer en een microfoon. Met vrijwel elke computer is het mogelijk om digitaal geluidsopnamen te maken. Heeft u geen microfoon, dan regel ik die voor u. Weet u niet hoe u geluidopnames met uw computer kunt maken, dan kom ik het u uitleggen, desnoods doen we het bij mij thuis.

Lijkt het u leuk om op deze manier als vrijwillg(st)er bij Stichting Groenegraf.nl betrokken te zijn, stuur dan even een emailtje (groenegraf.baarn@gmail.com), of bel even (035-5420804).

Alvast bedankt.

Vragen, opmerkingen of tips? Neem gerust contact op. Uiteraard kunt u groenegraf.nl ook volgen op  Facebook en Twitter